Top 3 hatlista

1. Män
2. Höst
3. Män

Vad ska man säga, män är ingen höjdare men om man kysser någon när det regnar så blir man gravid, så våldtäckskyss näste man du ser och föd upp en soldat till vår armé.

Hösten e som män, tråkig -kall och gör en deprimerad. Man väntar på den där chock-sommar-dagen som plötsligt kommer i november månad - precis som man väntar på en man som man kan stå ut med. Ingen förstår vrf man väntar, oddsen att det någonsin kommer en sommardag i november är små, samma sak med männen

Men jag är kär i en sak som har med män att göra - hatet, det är jag direkt förälskad i och jag väntar bara på ett samtal från feministiska partiet, de kommer vilja anställa mig SL och vår armé.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0