Som på film, det enda som fattas är en titel

Jag sätter aldrig mer min fot på willys.
1. jag blir fet godis och läsk för 120 kr är inget att vara nöjd med.
2. Lyckas alltid slänga ur mig nått opassande, som t ex idag jag säger till JN "ja men du e en jävla indvandrar(där tar det stopp" för mitt framför mig står en kvinnlig icke svensk med sån filt på huvudet. Och vi brister ut i skratt och springer skrattandes -gråtandes därifrån.

Vi hade film -måla naglarna -snacka sex kväll ikväll. Det är roligt men inte roligt när vi redan vet allt om varandras liv.
Filmerna sög dase men mina naglar blev bra! Success.
3 natten på rad jag sover med smink, men jag orkar inte bry mig, 9 e dagen som jag borde skicka in min svenska, ja vill bry mig coh göra det, men jag låter bli.
Behöver jobba på motivationen, tyvär lite jobbigt när man inte har något som motiverar en.

Fotbolls fest imorrn Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0