SL på rymmen

SL har inlett sin packning efter morgondagens prövning, hon skall nämligen vara med i ROBINSSON, som wild card! jag är så stolt.
Hon håller just nu på att packa sin leksakslåda och andra nödenheter, te x stift pennor.
Skämt å sido hon ska skriva högskoleprovet i morgon, gammal som hon är.
Hon inledde packningen med att fråga om hon behövde ha nagelfil med sig, nu har hon dock kommit tillbaka till spåret och packar ner en linjal istället.


SL packar och jag iaktar.


Idag lärde jag SL svänga med bilen utan att först köra förbi vägen hon ska svänga in på för att sen hacka sig in på rätt spår, det gick riktigt mjukt, och hon planerade sin sväng. Ytterst stolt. Kvinna som inte slirar på kopplingen, de ni MÄN!


Ungefär såhär ser det ut


Jag har en stark teori om hur onödigt det är att man måste ta kortet ut bankomaten innan man kan få sina pengar, ni vet när man redan har slått kod o allt, så skickar automaten ut kortet, och först när man tagit sitt kort kommer pengarna, vad ska det vara bra för? Om någon man dör och jag måste dit och hån-le så kvittar det ju för jag lämnar kortet, och den personen som kommer efter mig kan ta ut det och få mina pengar? Fattar ni? Detta lät jättebra i mitt huvud!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0