Peacemaker

är krig något männen är stolta över så står det verkligen snett till i skallen på dom, om kvinnorna utrotade männen så skulle det vare det sista kriget som utkämpades på vår jord.

Men, jag känner mig på en fredsväg idag, kan vara pga att det är söndag, eller för jag blev väckt kl 4 inatt av de vanliga "mitt i natten samtalen", kan vara dumt att berätta detta men första gången folk ringer svarar ja aldrig, andra gången får jag allt som oftast dåligt samvete och tänker att nått hemskt hänt och därav svarar jag.
Skulle jag mot förmodan inte svara alls, så bryr jag mig inte om dig, alternativt så sover jag väldigt hårt, det är bara o fråga jag lovar att svara ärligt. Åter till freden, jag känner för närvarande inget behov av o knäcka det manliga könet, tror jag kan stå ut i en dag eller två innan jag får flipp igen. Kanske har fått ur mig allt tillfälligt hat!? Ja vem vet, jag är glad, jag är lycklig, och jag har ont i magen, men man kan inte ha allt brukar mamma säga.

Väntar just nu på mammas ljuva stämma, de underbart vackra orden, som bara passar pefekt på söndagarna : "Finns mat till den som vill ha"

Jag tycker ALLA ska skaffa telenor så alla kan ringa gratis till varandra!

SL har strömavbrott, riktigt illa, bjöd hit henne över ett rum med ljus o värme får se om hon köper det förslaget. Träning ikväll, om vi bara ska spela = underbart, annars har jag ont i foten

Peace, love and understanding.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0