Jag ger upp

Hur mkt jag än försöker förklara för er hur mycket jag hatar män och hur dumma dom är, det jag säger låter ändå som en komplemang gentimot hur groteska dem egentligen är.

Igår igår igår, ja,ja,ja det vart fint, även om där var många män. Blev en tidig kväll, för nån i sällskapet var för berusad, självklart var detta en man.

Vad som händer när jag inte står mitt i det när jag är full har jag ingen aning om, jag bryr mig inte heller. Folk säger att det händer saker bakom ens rygg, men då e de ju perfekt lämna de bakom sig o fortsätt gå i rätt riktning.

Mitt språk. När jag inte pratar i gåtor o dyl så pratar jag klar språk, med klarspråk menar jag att om någon undrar något så svarar jag, rakt och ärligt. Jag försöker att krångla till det så lite som möjligt. T ex om någon frågar mig "tycker du illa om mig" så svarar jag troligtvis "Ja." perfekt, de e rakt ärligt o inte invecklat. Men ändå blir de sura? Fråga då för fan inte frågor du inte vill ha svar på. Man kan ju bli helt tosig.

Igår glömde jag min tröja hemma, mina strumpbyxor va non existent men jag mådde bra.


Det finns kvinnor som blivit uppfostrade till män, det finns kvinnor som skulle haft snopp, dessa ska med döden dö när vi påbörjar utrotningen.

DAGENS TIPS: Allt du berättar för SL berättar hon för SG, och precis tvärtom också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0