I USA är det enligt lag förbjudet att för skilda kvinnor att i Florida hoppa fallskärm på en söndag

Dum lag, måste var en man som har stiftat den!. Men men, igår var en sån dag som bara var ännu en dag i ens liv. Inte särskillt rolig, inte särskilt tråkigt. En sån dag där det inte händer något nämnvärt typ, eller jag köpte en plånbok.. kan ju vara roligt att veta (intresseklubben antecknar typ).

Idag är en liknande dag..  fast ska bowla ikväll och det kommer att bli roligt :). Men fram tills det så kommer min dag att bestå av plugg, plugg, nudlar och plugg... De 2 tecknen på att man är en student, man pluggar hela dagarna och man äter nudlar som mat. Så om DU känner igen dej i detta så är du troligen en student (bara så att du vet).
Men funderar stark på att städa ist, för det behövs ju alltid och mamma kommer att bli glad. Städning vs plugg.. får se hur jag gör...

Min hund är knäpp. Hennes nya projekt är att försöka gräva ett hål mitt på golvet... Men jag ska inte säga något, för en dag kanske hon gräver upp en skatt och då lär jag inte klaga!

För er som undrar så står våra åsikter om män fortrarande kvar; kvinnor är bättre och våran fisk armé växer och kommer snart att hjälpa oss att utrota männen samt ta över världen! 

SL ♥ SG


         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0