familjen annorlunda

Tja, inte en middag passerar utan att nått roligt händer, t ex tidigare när man fått höra att lillebror skrivit "maten smaka skit" på anmälningslappen för han lämnat skolans område utan tillåtelse.
Idag stod han åter för ett gott skratt, han hade fyllt i sin utvecklingssamtalslapp, till ingens förvånan så under styrkor, har han svarat"är en god djurvän". Mamma tänkte hon skulle ändra svaret till biologi ^^

Min pappa djurvännen, ja Lillebrors djurväns sida är definitivt inte från pappas sida, när jag, mamma eller mina syskon går ut på baksidan attackeras vi av kattflocken, när pappa öppnar dörren springer katterna i 7 olika riktiningar med svansen mellan benen, ibland går det till och med så fort att de blir en och en annan kullerbytta, det är mina ninja katter det, lärt dom allt jag kan!

Idag bevisade pappa ytterligare att inte ens när han försöker va snäll så är han det, det är nämligen som så att pappa skulle slänga ut resterna till katterna, går ut o skriker "kiss kiss kattajävel" katterna kollar frågande och när pappa slänger till dom maten är de skeptiska, antar att de e rädda för förgiftning, med all rätt.

Självklart är jag den roligaste i familjen, men det kan vara kul att resten av familjen med har sina stunder, vissa fler än andra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0