En helt vanlig onsdag för SL och SG

Här gick man och trodde att man skulle kunna vara lite effektiv idag och få lite pluggande gjort. Men nehe ser ni, inte när man har en bästa vän som heter SG som ringer och säger att hon kommer och plockar upp en för en liten utflykt in till stan! Och på vägen passade vi även på att kidnappa DW och drog med han på vårt lilla äventyr.

Och ja, jag har faktiskt all rät att kalla våran tripp till stan för ett äventyr då man aldrig vet om man ska överleva en biltur med SG, varje korsning, varje möte, ja varje meter man kör är som en nära-döden-upplevesel! Nu ska ni inte tro att SG är en dålig bilförare, hon försöker bara införa lite spänning i vardagen! Och dessutom så sitter jag allt för ofta bredvid henne och hetsar henne till diverse saker!

Och dessutom så har jag en dålig vana att distrahera henne ganska rejäl.

Peppar peppar ta i trä, men det är faktiskt ett mirakel att vi aldrig har blivit stoppade av polisen då det ofta ser ut som vi kör rattfulla och alldeles för fort. T.ex. idag så dundrade vi förbi polisen i 70 km/h på en 30 väg precis utan för en skola! Tack gode gud för att små barnen som uppehöll polisen!

                

SG var hos sjukgymnasten today och ägde sönder på allt som gick att äga sönder på! Jag ägde sönder på att lyfta en-kilos vikter samtidigt som jag stod på en balans bräda (skills)! Vi kom fram till att gym redskap lätt har utvecklats från forntidens tortyr redskap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0