VÄRLDSFRED

Den dagen jag blir rädd för en minderårig/ful person - det är samma dag som grisar börjar flyga.
Dock vill jag ha sagt att jag behöll lugnet och varken slog eller spottade på det stackars barnet då jag såg på henne att hon nog inte haft de så lätt här i livet.
När ni unga nu får börja komma ut, jättekul för er!
Björket har funnit som förberedelse för er inför det riktiga nattlivet. Med denna tjejen har björket total misslyckats.
När ni dansar på björket är där mycket plats, eftersom inte så många 13 åringar får ut och festa på nätterna. Men lilla hjärtat välkomen till Bånken stället med minst dansgolv i stan, samtidigt ett av de få som finns. Det är många människor där, och hör och häpna, ibland får man en knuff. Passar de inte så är jag övertygad om att Björket släpper in dig och dina kompisar.

Händelseförloppet:
Jag SL & RN dansar.
En tjej skriker något till mig så jag vänder mig om
-Va vill du?
hon:
-Sluta knuffa på mig!!
Jag:
Assåååååå de e folk som knuffar på oss med !?
hon: MEN SKYLL INTE PÅ MIG DÅ!
(Jag brister ut i skratt, ironin i detta samtalet var bland de roligaste jag varit med om)
Hon rycker tag i mig o säger:
Va skrattar du åt!?!?
Jag: (tonläget va LUUUGNT som fan:D) Men de va ju faktiskt roligt, sen fortsätter jag skratta

Sen knuffar hon mig o ja börjar räkna mina 10 sekunder som mamma lärt mig. (= räkna till 10 e de fortfarande värt o slå till personen så gör du de!) på ca 6½ ställer sig RN emellan. Satan va min tanke dock va ja fortfarande mitt uppe i ett asgarv. Sen stod vi lugnt o fint o skrattade o vinkade med tummen upp mot fjollorna bakom RN s rygg, jättekul.
Detta gjorde hela min kväll, kunde inte släppa hur roligt de va.

Hände flera roliga saker under kvällens gång men dett va det bästa.

SL säger "jag har ett svärd" ca 200 gånger under kvällen. Det kändes tryggt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0