sur surare surast

Att snacka med en man gör mig sur, att snacka med två gör mig surare, att snacka med 3 gör mig surast.
Dom är inkompetenta och mitt favorit ord på män = groteska. Dom om något kan få mig att slänga datorn ut genom fönstret, mobilen in i närmsta stenvägg och ja andra saker de kan på något sätt beröra en med förstöra på det mest otänkbara sätt.
Män gör mig fattig.
Män är även bra på o säga att man är bra, utan att kunna motivera varför. Vet ni vrf? För dom vet inte. För män kan inte tänka så långt deras "tänka längre" kapel är avklippt och de få som har den är missfoster som skulle blivit kvinnor.
Ja en sådan hade inte suttit helt fel.
Och alla ni killar med flickvänner, give up, orkar INTE med det, vill inte höra det, vill inte veta vilka svin ni är mot era tjejer.

min kvällsbön är varje kväll att jag ska vakna upp nästa dag som bisexuell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0