plugg, plugg, plugg...

Är det inte intressant att så fort man egentligen verkligen måste plugga så dyker det upp så många andra saker som man bara måste göra. Garderoben ser ju ut som ett bombnedslag, det ligger saker utspridda i hela huset, akvariet ser lite smutsigt ut, kanske borde blogga lite och bara kolla på alla löven som ligger på tomten! KATASTROF ALLTSÅ! Sen har jag funderingar på att vara en god dotter och städa hela huset och kanske börja med maten innan resten av familjen kommer hem....

Min mamma blir alltid så glad när jag har prov.

Jag har nu iaf kommit så långt att jag har skrivti en 30 sidors (!) sammanfattning om Cognitive Psychology Conenecting Mind, Research, and Eeveryday Experiencen (jippie)… nu ska man bara få in det i huvudet också… önska mig lycka till..

Sen måste jag ju läsa den jävla boken också, den är på ca 500 sidor och helt på eng (lite lättare än den förra som var på över 1000 sidor iaf). Anledningen till att den är på engelska ska tydligen vara att alla nya studier publiceras på eng (LOL). Men jag vet sanningen; det e bara för att ingen har palla översätta den! Jag pallar knappt läsa en sida i den tro fan att ingen orkar översätta den!



Aaaaa, ne nu får jag väl se till och lära mig något då…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0