Och så var det den där veckan igen..

 Haha, där trodde ni alla att ni visste vad detta inlägget skulle handla om, men så fel ni hade ;)! Nu menar jag att det är den veckan i oktober då många halloween fester hålls. Och med detta kommer ett stort problem; vad f*n ska man vara på halloween!? Ett spöke kanske (enkelt, bara ett lakan över huvudet), en prinsessa, catwomen, en vägskylt, mekaniker, häxa, byggare, polis, ett flygplan, sjuksköterska, pokemon, lärare, superhjälte eller jag kanske helt enkelt ska vara utklädd till youtube (jo det går, såg en bild på det en gång!).  Det finns oändligt många saker som man kan vara. Tyvärr så är det ju så att jag är ganska lat och fattig, så att lägga ut stora summor pengar och tid på utklädanden går fett bort. Jag kom med förslaget att vara utklädd till SG, det e bara att ta på sig en blondperuk och låna lite kläder av henne, både ekonomiskt och tids-snålt! En sista-minuten kostym blir väl att slänga på sig fotbollskläder och dra på med en bred och långsam Skåne dialekt och komma som henke larsson.

Men vi får väl hoppas att jag ska kunna komma en kick-ass bra kostym innan fredag (tips är oerhört välkomna!).

Btw så skar jag och mama precis en pumpa, så här snygg blev den (stolt) och nu ska jag ner och äta pumpakärnorna som vi rostat! (hmmmm...kanske ska komma utklädd som en pumpa…)

      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0