Morgon ångest? .... äh JA!

Är det bara jag som inte riktigt kan förstå hur folk kan sova till ett, två och ja till och med 3 på dagarna (inga namn nämda host* SG ;) Jag bara kan inte det. Det ända undantaget är om jag sover med nån annan och den personen gillar att sova länge så kan jag sympatisova med dom. Ni vet, man vill ju inte vara taskig och väcka pesonen. Om det inte är en MAN då gör allt för att väckan han, bara för att!
Det spelar i princip ingen roll om hur länge jag varit uppe natten innan, JAG ÄR EN DAG MÄNNISKA! jag lever på dagen, inte natten (med undantag för fredagar och lördagar, samt vissa torsdagar, då är jag en natt människa!). Jag får sån ångest om jag sover för länge, det känns som att dagen går förlorad. Jag tänker bara på allt som jag kan göra ist för att ligga i sägen hela dagen. Det liksom kliar i kroppen, jag bara måste gå upp och göra lite nytta!.... jag håller väl på att bli vuxen eller nått´antar jag.... jobbigt...

Jag och SG vi förstår varandra och vi har en kicka-ass regel. hon får ej ringa mig efter kl 10 på kvällen (för då sover jag antagligen) och jag får ej ringa henne innan kl 1 på dagarna (för då sover hon antagligen)!

Idag ska jag ännu en gång spendera dagen med att gå runt i pyjamas och vara allmänt dryg mot allt och alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0