missbruk?

visste ni att Facebook har över 5000 miljoner aktiva användare? lr att folk spenderar över 700 biljoner (!) minuter på Facebook varje månad?

Det finns en ganska rolig och sann grupp på facebook som heter 'jag hade ett liv sen sa någon jävel till mig att skaffa facebook'. Facebook är helt jävla beroende kallande (det e nästan värre än the sims!), det är som en drog (undra om det finns ngt som heter faceboook-missbruk..). I mitt fall var den jävlen SG (tror till och med att hon tog saken i egna händer och skaffade facebook åt mig). Men idag tackar jag henne. Visst innan mina facebook dagar så hade jag ett liv typ IRL, men nu har jag ett helt awesome live på datorn! Man måste ha facebook för att hänga med nu för tiden! DET ÄR PÅ FACEBOOK ALLT HÄNDER! Tex ett förhållande är inte riktigt officiellt och seriöst om det inte står på facebook att man är tillsammans med personen lr om man inte blivit taggad på ett foto från en fest så var man inte där.

Frågan till nån som inte har facebbok är inte OM, utan NÄR! Det är bara en tidsfråga om NÄR hon/han kommer att falla för grupp trycket och ansluta sig till den världsomfattande skalan av FB nördar! 




Tex hade denna lilla pojke inte haft facebook så hade han kanske aldrig fått reda på att hans föräldrar skillt sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0