Meningslösa dagar

Finns det många av, idag är ett prakt exemplar.
Gå till skolan kl 8, börja kl 9, sluta klockan 20. Och folk säger man ska ta till vara på sin ungdom. Exakt hur ska detta gå till när skolan tar upp all tid man äger och har.
Läxor sen på detta, underbart. nej det faktum att jag är inne på mitt 4 e år på gymnasium gör inte känslan bättre, jag om någon borde ju sen vara överkvalificerad till det mesta.
Meningslösa dagar kan vara det värsta jag vet.
Pappa kanske räddar mig i 2 timmar och drar och gymmar med mig, vilken jag innerligt hoppas, sen ska man stå inför en bunte ungar och snacka om jag vet inte vad... Jättekul, nej faktiskt inte.

Sitter och väntar på att kiosken ska öppna så jag kan käka frukost innan jag börjar... Lata fan som inte kan öppna kiosken före 9...

För att provocera dig lite SL, vilket som kommer va de enda roliga med denna dagen:
KANAL KANAL KANAL KANAL KANAL KANAL ANAL KANAL KANAL KANAL KANAL KANAL KANAL KANAL KANAL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0