latsidan

Ja när man kan hela tv tablån, sett allt som går att se och är inne på repriserna då är man kvalificerat lat. Mitt lov har hittils sett ut som följande: vaknar kl 14 äter nått godis eller chips lägger mig i sängen igen o slumrar en stund, sedan drar jag mig ut till TV soffan i högsta hugg med duntäcke och gärna alla 8 kuddar. Mitt sovrum ligger vägg i vägg med TV rummet, men tro inte jag går två gånger för det. Väl ute i soffan konstaterar jag att jag kan sova till kl 16 då that 70 show börjar, vilket jag också gör, sedan vaknar jag kollar på that 70 show, som jag redan sett 200 gånger, sover i pauserna... När dessa dubbelavsnitt tar slut är meningen med dagen över, i princip. Mamma och pappa kommer hem, idag åt vi tacos och sedan somnade jag igen, nu är jag överladdad med sömn och bloggar för att slösa lite energi så jag kan sova igen.

Tråkigaste med lov är att jag inte direkt har något jag längtar till, och när jag inte har det blir jag lat. I morgon är iaf tanken att jag ska klippa och träna, får se om jag vaknar...
Torsdag står ett besök i malmö på schemat... fredag fest om det blir som planerat.

Saken med mig när jag är såhär lat är att jag blir sjuk, jag får feber och är jättehängig, dock så fort ja rör mig så blir jag frisk igen. Då kan man fråga sig vrf jag utsätter mig själv för detta. 1. sova är skönt 2. finns inget bättre att göra.

Nu är min vänsterarm jättetrött så ska sova en stund, ha de nice natti for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0