Sånt e livet!

SG har fått någon fixidé om att hon ska ta en paus från bloggandet, så tills vidare så tar jag kommando. Men SG min vän jag läser dej som en öppen bok och vi vet båda två att du kommer tillbaka till bloggen snart;)!

Ps om några dagar så fyller jag år!!! och av SG så har jag önskat mig 2 saker:

  1.  Ett 'high school musical' maraton, UTAN ATTITYD! Då SG inte insett hur fantastiska dessa filmer är så ska jag nu omvända henne!
  2. Att vi ska kidnappa ett litet barn och ta med det till andys lekland!!! Alla som inte varit på andys lekland vet inte vad det innebär att leva! 



Denna vackra bild är från vår resa till portugal i sommras. Synd att SG har lugg på bilden, annors så hade ni sett den störsat bulan i världshistorien som hon fick kvällen innan när hon sprpang in i en dörr och fick hjärnskakning... mer säger jag inte... ;)

Ne nu ska jag gå och nöta the sims.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0