keep talkin' shit 'bout me, make me famous

Ja denna staden tär mig till fördärvet.
"Har ni sett vad hon ska ha på sig, hade jag varit hennes mamma hade jag inte låtit henne gå ut"
Sorgligt, men bevisar gång på gång vilken smaklös stad vi lever i.
Folk känner folk som känner mig, därför får jag precis som alla andra i denna staden reda på allt.
3 år till sen komemr Kristiastad förhoppningsvis sett det sista av mig.
Folk som tror de kan nått om stil i denna staden är som stilikoner för de stillösa.
Kristianstad har aldrig varit först med en trend och kommer aldrig vara.
Är hud skrämmande? Ska man bada i heltäckningsoverall? Eller menar ni att om man ser en hudbit så har man rätt o våldta? Jag fattar ingenting, idioti.
Staden som måste få nått för egen vinnings skull om de ska göra något, aka kristianstad.
Had enough, denna stund önskar jag att jag hade en kuk, så jag kunde be er suga den.



Ironin i att jag skulle kommit på denna outfit själv är slående. Insperation och akta hemsk.

Ps: Klär mig som jag vill mvh 19 årig tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0