En kvinnas näst största problem!

En kvinnas absoluta största problem är män och en kvinnas näst största problem är; vad fan man ska ha på sig!? Trots att garderoben är så överfull att den nästan svämmar över så lyckas man aldrig hitta något vettingt att ha på sig. För att lösa dett så finns det ett visst antal approacher man kan använda sig av:

  • Man kan sitta och stirra på garderoben i evigheter i hopp om att man ska hitta något som man missat samtidigt som man ber till alla slags gardeobs gudar om ett mirakel. Detta fuknar inte! Tro mig, jag är mästaren av denna approach, det finns inga garderobsgudar och det slutar nästan alltid i flertalet verdesutbrott på familjen om att det e deras fel att jag inte har någto bra att ta på mig.
  • Man kan göra som vi gör just nu; sitter och camar och beklagar oss över livet, att vi lever så jobbiga liv för att vi inte har ngt att ta på oss (barnen i afrika kan ju slänga sig i väggen, här snackar vi problem!), samtidigt som vi överväger att stanna hemma...
  • Man kan pröva precis ALLT man har i garderoben! vilket sedan bara slutar med att man har en ssssttooor hög med kläder på sägen och sen måste städa.... ingen bra idé!

Idag har jag prövat alla dessa metoder och har fortfarande inte hittat något att ha på mig! vilket gör att jag håller på att bli en aningen CP STÖRD! Tyvärr brukar ingen av dessa metoder funka då man ändå inte hittar något att ha på sig... Så vad sägs som att komma i mjukisbyxor och en team-sportia trjöa kanske?
 Det är ändå ingen mening med att klä upp sig ju, den största anledningen att man klär upp sig är för att imponera på er män! Men ni är ju för inkompetenta för att förstå er på mode! Vänta bara tills vi fått våran fisk armé på fötter igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0