DOSA DOSA DOSA DOSA DOSA DOSA DOSA

Okej för att förklara lite så är det så här att ni vet den där grejen som man byter KANAL med på tvn? aaa, det kallas för en DOSA, en fjärkontroll eller jag kan till och med sträcka mig till att säga att den kallas en bestämmare. Men när SG kommer här och säger att den kallas en KANAL så känner jag att det är mitt ansvar att lära henne vad den heter. Jag menar lite måtta får det allt vara. Jag kan inte leva med någon som kallar det för en kanal! Tänk vilka missförstånd det kan ge upphov till. Jag och SG sitter och kolla på TV och så säger SG; vill du ge mig kanalen? och då går jag och monterar sönder hela tvn i jakt på kanalerna (som finns inne i tvn). Och då sitter vi där med bara en DOSA och ingen tv.... Det kommer ju att bli kaos! vi kommer inte att kunna kolla på pensionärsjävlar mer!

SG EN DOSA BYTER MAN KANALER PÅ TVN MED (OCH KANALERNA SITTER I TV, INTE I DOSAN)

 hoppas att du lärt dej nu SG! jag kommer att testa dej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0