Det här med barn

Jag älskar barn, ofta mer än de älskar mig. De vill inte leka med mig bara sitta i mitt knä och pilla i mitt hår för det mesta.
Natt underhållning för mig är att kolla på roliga filmer med barn och läsa roliga citat, har slängt upp ett par roliga från några söta barn på facebook, och här får ni snart några till.
Det här med barn är kul, dock inte så kul att man vill ha det nu, kanske när man är 30 och är för gammal för uteställena, skämt o sido men livet ska ha en bra framsikt och jag ska helst ha gått ut skolan (skämt)
Man skulle haft en unge på vardagarna så man sluppit skolan men helgerna vill man va fri, låter som jag gör rätt i det här med att vänta med barn.
Tycker alla skaffar barn nu, men inte ska jag falla för grupptrycket, jag kan inte ens laga mat, hur fan skulle det gå. Iaf så vet jag att mitt barn hade lyckats i livet och blivit snyggt + bäst på fotboll, för det är mina krav på barn annars vill jag nog inte ha nått.
+ Vi (SL & SG) ska skaffa barn samtidigt, samma dag helst. ascoooooooooooolt.
de värsta är att man behöver en man för o lyckas... men men man vänjer väl sig antar jag.

Och männen som fastnar med oss kommer lida! allt jag tvingas avstå ska dom med avstå, inte för jämnställdhetens skull, utan bara för ren jäkelskap (6) mohahahahaha...



"Mamma säger att jag är svartsjuk på Hampus, men det är inte sant. Det är bara helt vanligt hat."
Ingrid, 8 år

"När jag slåss med min lillebror får jag inte slå tillbaka. Det gör jag inte heller. Jag biter istället."
Susanne, 7 år

"Jag tycker om att slå min syster. Inte medvetslös, bara så att hon förstår allvaret."

Jörgen, 7 år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0