all the crazy shit we did tonight those will be the best memories

Busscahauffören till oss när vi hoppade på bussen i hässleholm i morse kl 07.20: 'vad ni ungdommar är uppe tidigt idag'.
Vi: 'vi har bara inte gått och lagt oss än'.

Gårdagen spenderades med lazerdome och utgång i malmö. Lazerdome var sinnes roligt, jag har en dold talang för det. Jag var helt awesome! (efter jag fått en övingsrunda. Den första rundan sprang jag mest bara runt och skrek). Men lagom till den sista omgången så var jag helt inne i det, jag kännde hur adrenalinet pumpade alltså! (ska nog ta och söka jobb där). White var oxå grymt roligt! Säger bara en sak TEQUILA! i mängder!
Taxi till lund, tåg till hässleholm och buss till k-stad, så spenderades våran morgon.

ps jag ska fan stämma helat jävla SJ för att vi fick sitta på tåget i en timme igår och vänta på att få komma in i lund. Vi höll nästan på att misa lazerdomen, då hade dom fått smaka på min vrede!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0