varsågod

I ca 125 000 år har den moderna människan vandrat på jorden. På 125 000 år så har männen inte lärt sig vad man ska säga/hur man ska bete sig. Så idag så ska jag göra mänskligheten en tjänst.
läs och lär män!   

FARLIGT: Vad blir det för mat idag?
SÄKRARE: Kan jag hjälpa dig med middagen?
SÄKRAST: Vilken restaurang vill du äta middag på?

FARLIGT: Ska du ha det där på dig?
SÄKRARE: Åh, vad du ser bra ut i brunt.
SÄKRAST: Wow! Vad snygg du är!

FARLIGT: Varför är du så irriterad?
SÄKRARE: Kan det vara så att vi överreagerar?
SÄKRAST: Här får du 500 kr.

FARLIGT: Borde du verkligen äta det där?
SÄKRARE: Vet du, vi har massor av äpplen.
SÄKRAST: Vill du ha ett glas vin till det där?

FARLIGT: Vad har du gjort hela dagen?
SÄKRARE: Jag hoppas att du inte har stressat ihjäl dig idag.
SÄKRAST: Jag har alltid älskat när du har den där morgonrocken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0