Till SG

Sara från hjårsås min älskade blondin

Du är lika söt som en chocladpralin

Tänk på vad mycket vi har gjort

Visste du att tidigare mening rimmar med icakort

Vi körde på en roadtrip till osby med moped

Anledningen till att vi trillade när vi åkte skidor i vånga var att det kom ett snöskred

Du har gett mig ett antal privata körlektioner

På senare tiden har vi  skaffat oss vanan att vid kl 6 på morgonen hänga på diverse järnvägsstationer

Vi döpte din kick-ass bil till LOL

Sen så spelar vi ju också fotboll

I korridorerna på österäng så spöade vi skiten ur ”mjälliga-sillen”

På flyget till portugal så bevisade vi att vi kanske inte var några direkta snillen

Du kunde se skräp i havet och jag kunde se USA

Men hey vi levde iaf upp till ryktet om svenska brudar riktigt bra

Du är en hjälte med skills bakom ratten

Alla våra fiskar har dött, kan nog bero på att jag råkade fylla på akvariet med avloppsvatten

Du är den stolta ägaren till den högra delen av min säng

Varför har vi aldrig blivit medlemmar i ett moppegäng?

Vi delar ett enormt hat mot män

Sara du är min allra bästa vän

Jag älskar dej mest av allt

Erkänna att detta rim var ganska ballt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0