Skin

Skiner ja de gör jag, överglänser allt annat och alla andra. Så bra jag är är svårt att förklara, imbicila människor skulle inte förstå, och eftersom alla andra är det, så låter jag bli att förklara.
Istället ska jag förklara hur kassa alla andra är. T ex under hela denna terminen har jag åkt med pappa till skolan på tisdagar, då han har väckt mig i lagom tid.
Inte denna morgon, nej den sista skoldagen, varför skulle denna tisdag bryta mönstret? Jag vet inte, men jag fick sova i 1 timme eller 2 extra så ska väl inte klaga. Jag är egentligen inte alls sugen på att skriva nått här, jag är för smart för att blogga. för bra helt enkelt, men men glor på en film som är skitkass folk dör men de retar mig att den inte är bra ändå. brukar njuta av filmer där folk dör, speciellt oskyldiga. ska äta en pannkaka eller två nu o ställa mig fråga vrf jag bloggade idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0