nu sitter vi i skiten

Hitler kom just o sa ja va tvungen att städa rummet, så jag tänkte ja skulle blogga istället.
Eftersom jag vaknade kvart över 4 idag, och hitlers anhängare hade gjort kök + tv rum till ett jävla bombnedslag som ja fick plocka undan efter, så tänker ja inte städa nått mer försen jag fått mat. Och dom tror ja ska äta julmat, puckon.
Jag vill ha burkköttbullar och pulvermos! e det för mycket begärt? ja man kan ju inte bli annat än cp störd.
Ingen pizza innan nyår heller, tänkte spy pga alkohol den här gången, o inte pga matförgiftning...
Jag har ett dilemma, som ja inte borde prata om här.
Funderar på o ta bort min fb, men antar att alla tagit självmord om ja försvann ur deras värld.

Jag har en förmåga, att driva män utomlands, så män vill ni ut och resa, så är det mig ni ska dejta.

Ps: allt är männens fel.

jag får snart damp på denna kukbilden som inte vill laddas upp. skert en man som e dum i huvet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0