I'm back

Nu är SG tillbaka, fyllt med mer hat än någonsin! Jag trodde för en stund där att jag slutat hata män, men kom ganska snabbt på att jag hade fel. För det är omöjligt det går helt enkelt inte. Jag hatar män så mkt att jag har de pojkiga sidorna hos mig själv!
Hatet emot män kvarstår och anledningen till detta är att de är patetiska förväxta parasiter som man bara vill trampa på. Tyvär är sällan de man skulle önska, förväxt = penisen/kuken/snoppen, vad ni nu föredrar att kalla det. Män kommer aldrig kunna tillfredsställa oss kvinnor. '
Ni är idioter.
Män är som lärare, de tror de gör nytta men alla hatar egentligen bara dom. DE E SÅNNA SOM NI SOM SKAPAR KRIG!
JAG HATAR HATAR HATAR HATAR HATAR män.
Man tror hela tiden att de finns dumma undantag, men tro mig de e fel! om jag säger att någon är ett undantag så är det för jag är tillfälligt förvirrad och inte vet vad jag snackar om.

DÖD ÅT MÄNNEN

DÄR SATT DEN SA KÄRRINGEN SOM NEG I GURKLANDET!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0