Lördag på en söndag

Helgen har bestått av fotboll, robinsson, harry potter och sen lite fotboll till...
Alliansen är i fullgång inne i k-stad nu, vilket innebär att många i princip bor inne i idrottshallen under denna period. Detta hade ju kunnat bli rikitgt dyrt efter ett tag, men det är tur att vi är experter på att planka in överallt!
Men nu får vi nog chilla lite, dom börjar nog bli lite misstänksamma, vi kan ju faktiskt inte vara spelare varje dag..

Sedan tog vi oss också i kragen och åkte in och kollade på den nya harry potter filmen. Den största besvikelsen var ju att Ron och Hermione aldrig kysstes! När ska man få se deras första kyss! Får man inte se det i nästa film så stämmer jag nån! Man kunde ju nästan känna spänningen i mellan dom. Sedan hade jag faktiskt LITE svårt att koncertrera mig på filmen ibland då det unga paret som satt bredvid mig (som även satt längst ut, längs bak) var väldigt klängiga och flertalet gånger stönade på sätt som man inte ska göra på en biograf...
  
Sedan åkte vi hem och kollade på finalen i robinsson. Tack gode gud att erik vann. Annors så hade jag blivit VÄLDIGT upprörd! Och SG hade nog slängt sig framför ett tåg eller nått.

Mamma och SG klistrade vid tvn. Det roligaste var när jag råkade byta kanal... det var nära att SG dödade mig då.. om blickar kunde döda alltså ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0